Murder by Decree
Sherlock Holmes hunts his deadliest adversary - Jack the Ripper! When Scotland Yard is unable to stop the gruesome rampage of Jack the Ripper, a citizen’s committee asks Sherlock Holmes and his trusted associate Dr. Watson to investigate. But even if Holmes’ remarkable powers of deduction can unmask the maniacal fiend, can he and Watson face the most shocking secret of all? Find out in this masterful suspense thriller directed by Bob Clark that both fans and critics have called the most exciting and original Sherlock Holmes movie ever made.