Murderers' Row
On a quest for world domination, Julian Wall and his evil cohorts in the Brotherhood of International Government and Order kidnap Dr. Solaris. Solaris invented a heliobeam, a weapon capable of cataclysmic destruction. It's up to secret agent Matt Helm to rescue Solaris before he is brainwashed into using the heliobeam. Helm poses as a gangster, seducing Solaris' daughter, Suzie, along the way.