Naughty
In order to prevent the construction of a skyscraper in an urban forest, Elya, a young environmental activist, accepts a challenge from the mega wealthy developer: If after spending seven days with him, she doesn't fall for him, he'll stop the project. During this time of luxury and passion, Elya becomes increasingly attracted to him.