Neil Young - Rock Legends
Neil Young is one of the most influential songwriters and guitarists of his generation, known for recording such favourites as 'Old Man,' 'Harvest Moon' and 'Heart of Gold.' Leading music critics cast fresh light on the career of Neil Young.