Nuptse
Nuptse - Touching the Intangible follows the obsessive quest of the Mustache Gang as they open an extreme route on Nuptse's south face. An intense dive into modern alpine climbing. Multi-awarded in 2023-2024 at the world's top mountain film festivals.