Objectif Sauvage
The expedition of three Swiss Filmmakers into the heart of the uncharted Amazon Rainforest. The 'Chaplin Laguna', this expanse of fresh-water in the heart of the Noel Kempff Mercado National Park in the Bolivian Amazon, is a veritable chimera for aboriginals and scientists. Described as inaccessible and magical, many expeditions have failed to unravel the secrets.