On my Way Out
Roman (Popi) and Ruth (Nani) Blank are Holocaust survivors, who have been married for 65 years, but at age 95, Roman reveals a secret to his family that tests their seemingly invincible union. Roman is gay and Ruth has been aware for the majority of their married lives. This film chronicles their heart wrenching unconventional love story.