One Way
A Mexican boy emigrates in the slums of New York in search of fortune, but ends up in the hands of the "Brotherhood of Latin America", an organization that exploits illegal immigrants through blackmail and violence. The boy falls in love with the boss's slave and wants to run away to Mexico with her.