Opeth - Live at Enmore Theatre
We got the opportunity to attend one of the most anticipated metal gigs of the year so far. The lights went down and the mighty Opeth entered the stage with the crowd roaring for them. Opeth blew the roof off the Enmore in Sydney, playing as amazingly as they always do.