Pacific Conquest: WWII
In the prelude to the atomic bombing of Hiroshima and Nagasaki a brutal war was raging all across the Pacific. Enraged by the attack on Pearl Harbour, the USA was out for revenge. On land, air and sea the intensity of war was being felt on both sides.