Paramore - The Final Riot!
The Final RIOT! documents the band in their most intimate moments on tour, with exclusive interviews, full access behind the scenes and on the bus, at soundcheck, at rehearsals, and more. On top of the all access documentary footage, an entire 15 song live set was filmed at the Chicago stop of The Final RIOT! Tour, for what the band has called their best show ever. Join millions of Paramore fans around the world as they experience The Final RIOT!