Peanuts in Space: Secrets of Apollo 10
To celebrate the 50th anniversary of the moon landing, this documentary tries to solve the great mystery: Was Snoopy a top-secret astronaut? Starring Jeff Goldblum as a self-published NASA historian and Ron Howard as himself, Peanuts in Space takes an affectionate, lighthearted look at NASA and Charles M. Schulz’s beloved Peanuts characters.