Permanent Vacation
Jim Jarmusch‘s first feature. It follows two and a half days in the life of Aloysious Parker, a young wanderer with no home, no school, and no job. He has lived in all kinds of situations and with many different people - almost all of them exiles from the daily, working world. Now, at the age of sixteen, Allie drifts into and out of strange encounters with other misfits; always moving, always keeping just ahead of whatever it is that seems to be chasing him.