Pete's Dragon
Elliott, a magical and sometimes mischievous dragon, causes chaos in a Maine fishing village when he tries to help a young orphan called Pete escape from his evil foster parents. Pete wants to live in the lighthouse with Nora and her father. Will Elliott be able to help her achieve her dream, while avoiding the clutches of the greedy Dr Terminus who wants to exploit him?