Pimped
Frightfest presents 'Pimped', a twisty and provocative horror thriller starring Ella Scott Lynch and Benedict Samuel (Gotham, The Walking Dead). Over the course of one night, Sarah meets the handsome, captivating and smooth talking Lewis, who aims to be the bait in a sick sexual trap set up by himself and his low-life, rich kid housemate Kenneth. When their ruse backfires, Lewis and Sarah are forced into an unlikely alliance with deadly consequences.