Pinocchio
Get ready for the re-carving of a masterpiece! Grow alongside Pinocchio, a mischievous yet loveable puppet who ‘wood’ do anything to find his roots and become a real boy! With no strings attached, Pinocchio sets off on a wild adventure where he runs into some trouble along the way. But nothing will stop the ever-so chipper puppet from chasing his dream, because when it comes to breaking the rules, Pinocchio ‘nose’ best!