Pledge
Spiked with twisted humour and gruesome shocks, Pledge asks: how far would you go to be popular? Three friends get the chance to live the college dream when they're invited to join an elite fraternity-but first they'll have to survive the hazing from hell. Freshmen social misfits Ethan, David and Justin are desperate to improve their terminally uncool reputations by pledging one of their university's prestigious houses. When every frat on campus turns them down, they are unexpectedly recruited by a shadowy social club offering them access to an exclusive world of raging parties and VIP social status. The catch? A sadistic initiation ritual that goes from depraved to deadly over the course of 48 booze- and blood-soaked hours.