Pod
After receiving a cryptic message from their war veteran brother, Martin, estranged siblings Ed and Lyla travel up to their isolated family lake house to hold an intervention. But the terror that they encounter within the snowy confines of the ransacked retreat is far beyond anything that they could have possibly anticipated.