Point Blank
Produced by Cyril Colbeau-Justin and Jean-Baptiste Dupont, POINT BLANK stars Gilles Lellouche, Roschdy Zem, Gerard Lanvin and Elena Anaya. Lellouche plays Samuel, a nurse working at a hospital when his pregnant wife (Anaya) is kidnapped before his very eyes. Knocked unconscious, he comes to and discovers that a dangerous criminal named Sartet (Zem) is responsible, and if he's ever to see his wife again, he must do Sartet's bidding. Samuel quickly finds himself pitted against rival gangsters and trigger-happy police in a deadly race to save the lives of his wife and unborn child.