Puffins Impossible: Action Pack 8
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 8 includes 3 amazing episodes: Nama Haste; Walrus Camera Action and Out of Control. Nama haste: Otto is very bothered by the noise coming from JP's gig, so he decides to kidnap him to get some peace. Now it's up to the Puffins to save him! Walrus camera action: Otto steals the Puffins' projection screen in the middle of movie night, but when the Puffins realize they were tricked and robbed - they decide to teach Otto a lesson. Out of control: When a postal mix up delivers Otto's package to the Puffins, they unknowingly gain control of Otto's fortress. Otto won't look too kindly on this as he sets to get the controller back!