Renato Ratti. The innovator of Barolo
Renato Ratti graduated from the School of Oenology and Viticulture in Alba. From 1955 to 1965 he worked for Cinzano in Brazil, contributing to the birth of viticulture in the arid Sertão region. Back in Italy, he established his winery in La Morra.