Retribution
After her parents die suddenly just as she is about to go to music college, Naomi is drawn to Raphael, a quiet and enigmatic stranger. However, Raphael is not what he seems - he is a fallen angel. Their friendship draws the attention of of a gang of fallen angels that Raphael abandoned, including his brother Demeteri who is intent on finishing what he started 800 years ago - destroying Raphael! Meanwhile the other angels are working on infiltrating the biggest gang in London so that they can rule the city and bring destruction to a world they hate. 'Retribution' is a fantastic adventure where not all angels are good.