Roy
Trapped in a lonely existence, reclusive widower Roy passes the days by cold calling strangers from the phone book, looking for brief moments of companionship. When he accidentally calls adult hotline worker Cara, an unlikely friendship is born that will help them both rediscover the joy of life.