Royal Wedding
As soon as brother and sister dance team Tom and Ellen Brown's long-running Broadway show closes, they learn from their agent, Irving Klinger, that the show has been booked by his London-based brother Edgar to play at the Mayfair theatre during the festivities surrounding the wedding of Princess Elizabeth. A tour to England could bring new romantic possibilities for both of them.