Sabotage
In January 1945, four women were hanged in the Auschwitz-Birkenau concentration camp. They were members of a resistance group that had helped to prepare an uprising in October 1944. Sabotage tells their dramatic story from the perspective of Anna Wajcblum, whose older sister was involved.