Satori
The feeling of opening yourself up to the ocean is one of both beauty and fear. In that moment 'satori' is reached, a feeling of instant awakening. Satori is 'a glimpse of truth' or a sudden moment of awakening. To have the confidence to overcome your fears and unlock your passions you need to be completely present.