Scooby-Doo's Creepiest Capers
Like, yikes! Track down the spookiest cases ever unravelled by Scooby and the Mystery, Inc. gang in these four frightfully entertaining episodes! The supernatural sleuthing begins when the gang sails into an unearthly encounter with spirit of Redbeard the Pirate in Go Away Ghost Ship! Then, there's more sea-going intrigue when a mystery ship leads our heroes to a fog-bound island where a buried pirate treasure causes a hair-raising Hassle in the Castle. Next, a road trip to a rock concert strikes a chilling chord for Mystery, Inc. as they face the eerie apparitions of The Haunted House Hang-Up. And, when Scooby and the gang try to cash in on a million-dollar inheritance by sleeping in a ghost-filled mansion they quickly find that A Night of Fright Is No Delight! So join the fun if you dare -- as Scooby-Doo's Creepiest Capers serves up more spook-busting action than you can shake a Scooby snack at!