Scrapper
A joyful comedy bubbling with hope, Scrapper is the incredible debut feature from Charlotte Regan. It's said that it takes a village to raise a child but 12-year-old Georgie (Lola Campbell) has other ideas. Living alone since her beloved mum died, Georgie fills the flat they shared with her own special magic. But when her absent father Jason (Harris Dickinson) turns up out of the blue, she's forced to confront reality. A dreamy, witty and unmissable tale of family and fresh starts, Scrapper is a film that believes life's not so much about chasing rainbows but snatching fistfuls in both hands.