Second Chorus - 1940
Two music students, rather than face the responsibilities of life, repeatedly fail their exams so that they can stay in college. The students change their attitude, however, when they meet a woman who agrees to be their manager and both attempt to woo her as a way of getting a job in Artie Shaw's band. Featuring the Oscar-nominated 'Would You Like to Be the Love of My Life?'.