See for Me
See For Me is an original, edge-of-your-seat home invasion thriller with a killer twist. Sophie (Skyler Davenport, Final Fantasy VII Remake, Hunter x Hunter), a blind former skier, takes on a cat-sitting job for a wealthy client in a secluded mansion. When a group of thieves break in, the protagonist must rely on ‘See for Me’ a mobile app that connects her to gamer Kelly (Jessica Parker Kennedy, The Flash, Black Sails), who acts as her eyes in this perilous situation.