Sew Torn
After witnessing a drug deal gone wrong, Barbara is faced with two injured motorcyclists, guns, and a briefcase. She is forced to pick between three choices: commit the perfect crime, call the police, or drive away. In an escalating game of cat and mouse, her different choices lead to drastically different outcomes along the way.