Sgt. Kabukiman NYPD
The latest case for NYPD detective Harry Griswold is a series of murders involving Kabuki actors. A kiss from a dying actor imparts the clumsy cop with superhuman powers: Kabukiman can fly and attack with heat-seeking chopsticks.