Shakespeare Wallah
Tony (Geoffrey Kendal) and Carla Buckingham (Laura Liddell) and their acting company journey through India performing Shakespearean plays. When their daughter Lizzie (Felicity Kendal) loses her heart to well-to-do Sanju (Shashi Kapoor) after a show, his movie-star ex-lover, Manjula (Madhur Jaffrey), tries to disrupt their union. The Buckinghams must protect their daughter while facing the fact that their plays are falling out of style and the locals are losing their patience for foreigners.