Shark Night
A sexy summer weekend turns into a blood-soaked nightmare for a group of college students hunted by voracious underwater predators in Shark Night, a terrifying thrill ride featuring a red-hot young cast. Arriving by boat at her family’s Louisiana lake island cabin, Sara (Sara Paxton) and her friends quickly strip down to their swimsuits for a weekend of fun in the sun. But when star football player Malik (Sinqua Walls) stumbles from the salt-water lake with his arm torn off, the party mood quickly evaporates. Assuming the injury was caused by a freak wake-boarding accident, the group realises they have to get Malik to a hospital on the other side of the lake, and fast. But as they set out in a tiny speedboat, the college friends discover the lake has been stocked with massive, flesh-eating sharks!