Sharon Corr - Plays Avo Session
Sharon Corr has the same deep understanding of elegant entertainment, but she remains loyal to her homeland and her own history. Her homeland is Ireland, through and through. Her history is her siblings, The Corrs. After touring 15 years with the Corrs, Sharon decided to take an indefinite break. She gave birth to two children and made her comeback in 2010 with her solo debut. It’s beautiful mu...