Sharpay's Fabulous Adventure
Just how fabulous do you have to be to make it big in the Big Apple? One aspiring diva is about to find out...the hard way! Ashley Tisdale shines in this totally captivating comedy. After a talent scout spots her performing with her dog Boi at a charity gala, Sharpay Evans (Tisdale) sets off for the bright lights of NYC, convinced instant fame and fortune are in the bag (designer bag, that is). But theatre's a dog-eat-dog world, as she and Boi discover when they encounter the devious owner of a pampered pooch named "Countess" and a scheming Broadway starlet who will do anything to crush the competition. Fortunately, Sharpay also meets Peyton (Austin Butler), a handsome student filmmaker who finds Sharpay nearly as fascinating as she finds herself.