Showdown
Ken, the new kid in school, has met the girl of his dreams. Unfortunately, her jealous boyfriend is also a brutal karate expert. Ken finds an unlikely friend in the school janitor who is a martial arts expert himself. With his new sensei’s help, Ken will fight for himself and the girl he loves.