Skin
A destitute young man, raised by racist skinheads and notorious among white supremacists, turns his back on hatred and violence to transform his life, with the help of a black activist and the woman he loves. Inspired by the remarkable true story of Bryon Widner, who endured over a year of painful operations to his face and body to remove the tattoos that tied him to his terrible past.