Skylab
In 1979, 10-year-old Albertine and all her relatives have gathered in the family house in Brittany for their grandmother’s birthday. All believe the Skylab, a piece of a NASA rocket, will fall on their heads that summer. Their reunion turns out to be a crazy weekend of revelations that none of them expected...