Snarky Puppy - Family Dinner
This concert-film features exclusive candid interviews and acoustic performances from the guest artists. The project is a true testament for showing first-hand how music can be a bridge between diverse cultures from countries from all over the world to create a unifying musical statement for the average listener or the devout music-connoisseur.