Sorry Angel
From writer-director Christophe Honoré, comes a mature and deeply emotional reflection of love and loss. Jacques is a semi-renowned writer and single father from Paris in his late thirties trying to maintain a sense of romance and humour in spite of the turmoil in his life. While on a work trip to Brittany, he meets Arthur, a 20-something aspiring writer, igniting a spark.