Specter
The town of Midground is being threatened by a tsunami caused by a massive earthquake in the north Pacific Ocean. After a series of other unexplainable events occur, Chase Lombardi and his friends grab their cameras and set out to film anything else that may happen. As the night progresses they start to realise they may not be witnessing a natural phenomenon at all, but something far more dangerous – something supernatural!