Stasi
This definitive doc reveals the calculated cruelty and brutal repression by the notorious East German secret police, the Stasi. Headed by the sinister Erich Mielke, the Stasi kept the population under constant surveillance. Tapping phones, reading mail, and installing informers, they created a culture of fear and suspicion.