Sudden Fear
Following a whirlwind courtship, acclaimed playwright Myra Hudson marries Lester Blaine, a slick actor she has just fired from her latest play. Shortly after the honeymoon, Myra overhears Lester and his lover, Irene, plotting to murder the wealthy writer for her inheritance. Shattered by the revelation, Myra pulls herself together and hatches a revenge scheme. But can she go through with her violent plans?