Tailgate
Brace for impact, you're not ready for this bloody tale of revenge. It all begins with one simple action that spirals into a deadly game of cat and mouse. Discover the full force of road rage as it consumes two men and puts one family in the crosshairs of a psychotic killer looking for an apology... Bring the festival hits home with FrightFest Presents.