Tainted Canvas
Tainted Canvas follows the story of Rayo, a Nigerian artist living in London trying to make a success of millennial immigrant life. When she gets a call from her aunt in Nigeria that her mom is in the hospital, Rayo is torn between meeting her gallery deadlines and going back home to face the traumas she ran away from in the first place. Tainted Canvas tells the story of childhood trauma and abuse and how that manifests in a child's life further down the line. It also shows the power of confronting that abuse for better or worse.