Teahupo'o my LoV
Teahupo'o my LoV follows Tahiti as it prepares for the 2024 Olympic surfing events. The film captures the community's concerns over new infrastructure, environmental impacts, and the balance between preserving Polynesian traditions and adapting to global pressures.