Terror Birds
When a scientist learns of a legend about monstrous birds while on an expedition he sets off on a journey to find them. He discovers two ten-foot birds, long thought extinct, captures them and takes them back to Texas. When a woman and her friends enter his ranch looking for her missing father they discover that the terror birds have escaped – and they have discovered a taste for human flesh!