That Summer
The Rienzi family spends the summer in their old country home in Tuscany. Their lives cross and clash between dreams and hope. Fifteen year old Matteo, who has to study all summer to make up bad grades in school, falls in love for the first time, his sister Eleonora, single mother, is looking for the man of her life, while their parents are trying to recover their worn out marriage. That summer will be the sweet memory of a family transformed by love and its nuances.