The Beatles - Up Close and Personal: Early Years
Through the memories, recollections and insights of those who knew The Beatles best, this work examines the creative processes and personal chemistry that contributed to some of the greatest music ever made. Among those interviewed are Pete Best and Norman Smith, the band's sound engineer from 1962 to 1966.